Retourprocedure zakelijke klanten
Goederen die verkocht worden aan zakelijke klanten (bedrijven, openbare instellingen…) worden niet terug genomen. Bent u na ontvangst van uw bestelling als zakelijke klant niet tevreden over het geleverde artikel of klopt de maat niet?  Contacteer BFH dan binnen de 14 dagen, in bepaalde gevallen kan BFH wel zelf een oplossing bieden of retour toestaan aan zakelijke klanten. Bij een toegestane retour dienen de goederen teruggestuurd te worden in originele staat en verpakking. In geval van retour kan een deel van of het complete aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten (indien u verzendkosten bij de bestelling aan BFH betaalde) compleet terug betaald worden binnen de 14 dagen na ontvangst van uw retour. Wij storten dit tegoed van een klant ten gevolge van een retour terug via een betaling op de bankrekening of betalen terug via de betaalprovider. Indien het product niet in originele staat terug gestuurd wordt kan BFH beslissen om geen of slechts een gedeeltelijke creditering toe te staan. Gepersonaliseerde goederen worden nooit teruggenomen.

Winkelwagen
Scroll naar boven